Wizz Air, najrýchlejšie rastúca a najudržateľnejšia letecká spoločnosť v Európe a globálne, uvádza, že jej priemerné emisie uhlíka na rok 2023 dosiahli 51,5 gramov na pasažiera a kilometer, čo je o 6,8 % menej ako v roku 2022. Tento výsledok predstavuje najnižšiu priemernú ročnú uhlíkovú intenzitu, ktorú spoločnosť zaznamenala za jeden kalendárny rok, čím potvrdzuje svoje vedúce postavenie v znížení intenzity CO2 medzi konkurenčnými leteckými spoločnosťami.
V februári 2023 dosiahla spoločnosť Wizz Air svoje historicky najnižšie hlásené emisie uhlíka na pasažiera a kilometer za jeden mesiac, a to 48,9 gramov, čo predstavuje zníženie o 8,3 % v porovnaní s rovnakým mesiacom v roku 2022. Wizz Air sa zaviazala ďalej znížiť svoju intenzitu CO2 o 25 % do roku 2030. Dôležitým prvkom stratégie udržateľnosti spoločnosti je obnova jej flotily. Wizz Air neustále rozširuje svoju flotilu a zároveň nahradzuje staršie lietadlá najnovšími technológiami, pričom v roku 2023 pridala do svojej flotily 32 najnovších a najudržateľnejších lietadiel Airbus A321neo. Aktuálne prevádzkuje spoločnosť 195 lietadiel Airbus s priemerným vekom 4,3 roka, čo je výrazne menej ako priemerný vek európskeho leteckého priemyslu, ktorý je okolo 10 rokov.
Ako súčasť svojej stratégie udržateľnosti uzavrela Wizz Air partnerstvo s dvoma výrobcami udržateľného leteckého paliva (SAF) v roku 2023: Neste a Cepsa. Aby ďalej podporila vývoj SAF, letecká spoločnosť uskutočnila svoju prvú investíciu vo výške 5 miliónov libier do britskej bio-palivovej spoločnosti Firefly Green Fuels a zúčastnila sa na investícii vo výške 50 miliónov dolárov do amerického start-upu CleanJoule, ktorý sa zaoberá SAF. V máji 2023 sa Wizz Air stala prvou leteckou spoločnosťou v Maďarsku, ktorá komerčne testovala dodávku SAF spoločne s MOL, prevádzkujúc päť letov z letiska v Budapešti s 35% zmesou SAF.
Počas roku 2023 začala spoločnosť Wizz Air vykonávať plne elektrické otočky s Aviation Services na letisku Rím-Fiumicino a s Menzies Aviation na letisku v Budapešti, čím podporuje širšie úsilie v leteckom priemysle riešiť súčasné klimatické zmeny. Tieto iniciatívy umožňujú znížiť emisie CO2 z procesu pozemnej obsluhy až o 80-85 % na lietadlo v porovnaní s použitím dieselového vybavenia.